S soncem obsiijana
S soncem obsiijana
Share
© ~Proximus
Fotografija je last avtorja, zato vsaka distribucija fotografije NI dovoljena brez njegove privolitve.
Naprej
Info fotografije
Naslov: S soncem obsiijana Opis:
Avtor: Proximus
No za tega sem se pa kr namantral. Ptiček sicer ni bil plašen je pa bil visoko na macesnu, zato sem si pomagal z lestvijo. Slikano danes ob sončnem zahodu.
Prosim za informacije o ptici, sem iskal na ptice.org pa nisem našel za kero vrsto gre. Primerek je po mojem samec, ker se je okoli potikala še ena bolj sivkaste barve, ki je bil verjetno samica.
Seveda pa prosim tudi za ocene in komentarje.


dodano 22.08.2006: po ugotovitvah lujer-ja in tancer-ja je ptica kovaček

LP
Kategorija: Živali
Datum: 21.08.2006 22:08
Ogledov: 959
Priljubljene: 0
Ocena: 4.90 / 93.0 / 28
Oprema: objektiv: EF 70-300 IS USM
Namen objave: Pridobiti ocene in predloge
Fotografija predelana:
Jezik komentarjev: Ni pomembno
 
 
 
Komentarji
 
Član

Objavljeno:
21.08.2006 23:35
js dam 5ko
komentar.. hm ne vem centralna postavitem me malo moti..
 
Član

Objavljeno:
21.08.2006 23:50
Zalo lep posnetek. Odlična ostrina, iskrica v očeh, dobre barve in pol pike za trud
Kako blizu pa si prišel temu ptiču? Glede na objektiv si bil na 4-5 metrov. Se motim?
 
Član

Objavljeno:
22.08.2006 00:31
Ja, malenkost tudi mene moti centralna postvitev ptička, še predvsem, ker ima pogled usmerjen naprej, drugače pa osvetlitev OK, pa tudi za trud in čakanje v tišini pohvale. Za vrsto ptice pa nebi znal povedat.
 
Avtor

Objavljeno:
22.08.2006 07:05
Hvala za ocene.
Ja razdalja je bil ca. 4m, je pa blo samo slikanje kr zahtevno, ker sem aparat držal z obema rokama in sem moral pazit da se nisem preveč nagibal na lestvi. Drugače sem pa imel srečo, ker je ravno pristal na koščku vejice, ki je bila obsijana s soncem, pa še AF je dokaj naporen med vsem tem vejevjem.

LP
 
Član

Objavljeno:
22.08.2006 07:55
meni se zdi super.
 
Član

Objavljeno:
22.08.2006 10:40
Odlična v sveh pogledih.
Izvrstne barve, fantastičen 'okvir' iz vejic, kompozicija pa brezhibna!
Ponavljam, kompozicija je brezhibna!
Pa kaj ste nekateri tako obsedeni s sovraštvom do centralne kompozicije, ki je dejansku tukaj sploh ni?!?
Še enkrat poglejte fotko! Kje ima ptič oko, kam je usmerjeno, koliko je še proste modrine okoli! Poglejte namišljene, psihološke linije, posnetek je zelo lepo uravnotežen.
Res me moti, da si vsak vzame pravico soditi odlične fotke že samo zato, ker je nekje prebral, da so tertjine in zlati rez najmočnejši elementi kompozicije.
 
Gost

Objavljeno:
22.08.2006 10:56
Zelo dobra fotografija! Iz lastnih izkušenj vem, da je fotografija ptic zelo zahtevna zadeva, sploh s 300ko. tako da gledati v zobe kompoziciji mogoče ni fer, toda če se fotko tu objavi, se pač pove mnenje.
Se strinjam z jenezkom, da je fotka lepo uravnotežena, vejice okoli lepo uokvirijo prostor, ki ga zapolnjuje ptica.
poleg tega je še naravna svetloba fenomenalna, nežna, ki poudari teksturo perja in ni prehudih kontrastov.

LP L

moti me samo, ker ne poznam te ptice, prmejdunej!
 
Član

Objavljeno:
22.08.2006 11:37
Svetloba je res dobra kompozicija pa preveč centralna, motijo veje v ozadju(če bi jo porezal od zadaj bi po mojem bila boljša)sam okvir pa me spominja na (osmrtnice)tajnši bi bil boljši sicer se tukaj naj nebi ocenjevalo okvirje, nenazadnje je slabo videti nožice...
ocena med tri in štiri.
lp
 
Avtor

Objavljeno:
22.08.2006 11:52
Hvala! Sem upal, da vam bo všeč, sploh glede kompozicije, sem se pri obdelavi malce bolj potrudil. Sicer pa ptico nameravam danes ponovno sikat(še vedno se zadržuje na macesnu), če bo podobno vreme kot včeraj. Lestev že imam pripravljeno.
Če bo kaj ratalo bom seveda objavil.

Mene tudi moti , da nevem kaj je to za en ptič, sem še po googl-u iskal razne rumene ptice, pa zopet nič.

Še enkrat hvala za komentarje!!!
 
Član

Objavljeno:
22.08.2006 11:56
se strinjam z janezekom glede kompozicije. Drugače bi že težko naredil, ker na levi so vejice glih za glih in jaz ne bi nič rezal, na desni je pa sploh odlično.
Res lep primer kako važna je prava svetloba za dobro fotko.
 
Član

Objavljeno:
22.08.2006 12:11
nihče ne ve imena ptice?

...morda si pa odkril kakšno novo vrsto
 
Avtor

Objavljeno:
22.08.2006 12:45
ja ne vem no meni je tudi sumljivo, mogoče pa gre tukaj za kakega mešančka
 
Član

Objavljeno:
22.08.2006 13:07
Tukaj pa se je senzor tvojega aparata verjetno lepo poigral z barvami in vsemi nami.
V svetu otic je precej primerkov odstopanja barv perja, od albinov do ne vem kaj še vsega, a take barve še nisem zasledil. V tem primeru je zahajajoče sonce opravilo svoje. Vsekakor je na sliki kovaček ali njegov bližnji sorodnik. Ti bom na mail poslal sliko kovačka.
Potografija pa je zelo všečna.
 
Član

Objavljeno:
22.08.2006 13:15
Verjetno je to "Kovac", vendar nisem siguren, oblika je ista, vendar se v barvi malo razlikujeta.


Super posnetek.
 
Avtor

Objavljeno:
22.08.2006 13:33
lujer: Imel si prav. Zahajajoče sonce je malce spremenilo barve in skrilo sivino dela na hrbtu.
Po podrobnejši primerjavi tvoje fotke in ostalih mojih, ki sem jih nardil pred to, se lepo vidi podobnost, torej je ptica definitivno kovaček.

Hvala in LP
 
Član

Objavljeno:
22.08.2006 13:35
Dobra.
S 300mm bi šlo tudi na dlje kot 4 m. Pri 8M poxlih bi dobil tudi na 10 m čisto spodobno fotko, tako da ne preveč pretiravat s tisto lestvijo!
 
Avtor

Objavljeno:
22.08.2006 13:43
No hvala bom pazil, sam že ta fotka je nekje 70% crop, tako da je bila razdalja mogoče malce več. Bi si še kr želel par 100 mm zraven na objektivu, nisem pa uporabljal 1.5 x TC-ja zaradi varnosti(dodatna teža spredaj pa bi se lahko prevrnil z lojtre ), ki ga drugače, ker malce pokvari sliko, pa še AF ne dela.

Hvala in LP
 
Član

Objavljeno:
22.08.2006 13:53
andyz, tvoja trditev ne bo držala. Sem sam precej poizkušal in naj bo pixlov še in še, bo po tvojem nasvetu fotografija precej slabše kvalitete.Za fotografirati ptico velikosti vrabca se moraš po moji oceni( tako na oko), približati ptici na največ 1 meter za vsakih 100mm goriščnice(ekvivalent 35mm) in še tako bo potreben crop.
 
Gost

Objavljeno:
22.08.2006 14:02
KOVAČEK
 
Gost

Objavljeno:
22.08.2006 14:05
 
Član

Objavljeno:
22.08.2006 17:41
Lepa!
 
Član

Objavljeno:
22.08.2006 18:01
uuuu nice!!
lepa lepa!!
še v taki svetlobi in kompoziciji!!
kr petka
 
Avtor

Objavljeno:
22.08.2006 19:38
Hvala še vsem ostalim!!!
Današnji ponovni poiskus slikanja kovačka je padel v vodo zaradi oblačnega vremena in občasnega dežja. Zanimivo pa je da je ptica zdaj že drugi dan na istem drevesu in sam nekaj kluva(verjetno je)). Lujer je dejal, da se kovački konc avgusta odpravijo na jug, verejtno je to del priprave za dolgo potovanje

LP
 
Član

Objavljeno:
22.08.2006 20:31
Odlična.
 
Član

Objavljeno:
22.08.2006 22:11
Čudovito
To še je mladiček kovačeka, ker ima celotno spodnjo stran svetlo rumeno.
Tisti sivkaste barve pa je gotovo eden od staršev.
 
Član

Objavljeno:
25.08.2006 12:02
ql
 
Član

Objavljeno:
01.09.2006 10:10
Kaj si se zmeno znjim,da ti tak pozira.Men se zdi super.
 
Član

Objavljeno:
09.11.2006 08:34
Eden mojih najljubših ptičev tukaj.
 
Samo registrirani uporabniki lahko komentirajo fotografije. Registriraj se!