Dežni biseri

© Fotografija je last avtorja, zato vsaka distribucija fotografije NI dovoljena brez njegove privolitve.
Prijavi se ali registriraj, če želiš komentirati ali oceniti fotografijo.
  1. @jupii76
    0

    Vredu, ampak bi si želel bolj zanimivo kompozicijo

  2. @poetski
    -1

    Citiram jupii76:
    Vredu, ampak bi si želel bolj zanimivo kompozicijo


    Predlagam, da avtorici vsaj poskusiš razložiti kako priti do bolj zanimive kompozicije. Se mi zdi, da bi bila kar hvaležna, če bi kaj novega izvedla.

  3. @jupii76
    0

    Dobro, lahko bi naštel kakšna pravila, naprimer pravilo tretin, zlatiga reza, centralna... ampak to vedno ne deluje. Jaz bi priporočal čim več eksperementiranja, poskušanja in kreativnega razmišlanja posameznika. Vsekakor pa bi ji jaz tule priporočal izven centralno kadriranje. Upam, da je zdaj kaj v pomoč je res da je prej bila le kritika, ne pa predlog, pomoč.

  4. @DamDesign
    0

    Pa zakaj vedno ta pravila? Mislim, ne tega vzet kot napad na kakrsnkoli nacin, ampak zgolj kot zeljo po konstruktivni debati. Ampak... Videl sem ze veliko fotk, ki so bile zgolj fotografov navdih in "thinking outside the box", pa so bile ravno zaradi tega sanjsko lepe. Niso bile v tretjinah, ni bilo centriranja, je pa bila originalnost - in to je point tega precudovitega hobija. TOLIKO moznosti za prikaz nekega motiva je, da se res ni treba utrujati s tem, da je fotka po nekih pravilih/standardih/ustaljenih_normah

    Se enkrat: Ni napad, ampak podajanje mnenja in v upanju po kontruktivnem odgovoru vas vse lepo pozdravljam!

  5. @poetski
    -1

    Citiram DamDesign:
    Pa zakaj vedno ta pravila? Mislim, ne tega vzet kot napad na kakrsnkoli nacin, ampak zgolj kot zeljo po konstruktivni debati. Ampak... Videl sem ze veliko fotk, ki so bile zgolj fotografov navdih in "thinking outside the box", pa so bile ravno zaradi tega sanjsko lepe. Niso bile v tretjinah, ni bilo centriranja, je pa bila originalnost - in to je point tega precudovitega hobija. TOLIKO moznosti za prikaz nekega motiva je, da se res ni treba utrujati s tem, da je fotka po nekih pravilih/standardih/ustaljenih_normah

    Se enkrat: Ni napad, ampak podajanje mnenja in v upanju po kontruktivnem odgovoru vas vse lepo pozdravljam!


    Finta je v tem, da se fotografija ne razlikuje od slikarstva, kiparstva, poezije - ali katerekoli druge veje "umetnosti". In pri vseh obstajajo temelji, ki so povezani s teorijo in pravili. Šele nato, ko se to osvoji, se gre razno eksperimentiranje. Tako je in tako je vedno bilo.

    "Ameterske" fotografe velikokrat zavede, ker se fotografija naredi v pičli sekundi, da zaradi tega menijo, da ne spada v enako "skupino" kot kakšno slikarstvo. V sami osnovi je pa znanje čisto enako. Le sam proces je nekoliko hitrejši. Še vedno se pa ustvari avtorjava vizija neke kvazi realnosti. Še vedno gre za sliko.

    Zato vsi težimo s teorijo in pravili. Gre za temelje na katerih je VSA fotografija zgrajena. Škljocanje v tri dni ti resda lahko prinese kako dobro fotografijo (zelo zelo zelo redko in zelo zelo malo verjetno), a pravi fotografi imajo _znanje_, ki jim omogoča, da redno ustvarjajo dobre fotografije. Tudi človeku, ki se hoče naučiti risati, ne boš rekel, delaj nekaj pa bo že ratalo. Ne, temu človeku daš tečaj, daš osnove, pokažeš primere. Ko zadevo oblada začne po svoje odkrivat. Je pa tudi res, da obstaja možnost, da začneš nekaj packat in pride nekaj ven. A je znanje veliko boljše zagotovilo za dobro fotografijo ali risbo

    Še vsi veliki fotografi so poznali osnove fotografije in njena pravila Res dober rataš takrat, ko jih znaš pravilno kršit A še vedno jih moraš poznat

  6. @DamDesign
    0

    Dober odgovor!

    Vedno sem bolj cenil umetnike, ki so stopili ven iz okvirjev. Kakorkoli ze. In strinjam se, da vsak tak "izlet" ne uspe - ampak vedno pa sprozi tisti "Wow... "

    Skljocanje v tri dni je itak loterija

    Ampak recimo to, da hoces nardit neko fotko in namenoma naredis nekaj "mimo pravil", pa ni za moje pojme prav nic narobe OSebno dostikrat posezem po tovrstnem nacinu dela - nagnem horizont za toliko-in-toliko stopinj, odrezem polovico portreta in povdarim eno oko in/ali en uhan, nalasc ujamem odsev mimoidocega v avtomobilski plocevini, ceprav sem prvotno hotel fotkati samo rjo na blatniku itd itd itd.

    "A je znanje veliko boljše zagotovilo za dobro fotografijo ali risbo..."
    Razen, ce si natur-talent

    Skratka: Strinjam se s tvojimi argumenti, ampak prepogosto slisim to o tretjinah, taksnih in drugacnih rezih ipd. Se mi na momente zdi, da amaterji zaradi tega dobijo celo nek odpor do fotografije, ker mislijo, da so ze v startu zgresili. Hja, tudi v ostalih mojih hobijih je tako, da znamo tisti, ki smo ze nekaj casa v njih, zamoriti mladicem zaradi tega in onega, ampak zadnje case se poskusam tega vzdrzat in ce vidim, da nekomu nekaj uspeva kljub temu, da ni "vkalupljen", ga pohvalim

    Pa dobro luc vsem!

©2014 Slo-Foto.net. Vse pravice pridržane | PHP-Nuke Copyright | 4homepages.de Copyright