0 

togrizek @togrizek 19. Avg 2008, 21:15

...
   0 

Martin @Bortan 21. Okt 2008, 20:20

piXi je napisal/a:
kako se kaj odnese 70 200 f4 z 1,4 potem 1,7 in 2 extenderji ?

Moja izkušnja: Canon EF 70-200 F74 L USM je res odličen objektiv, čisto uporaben je tudi na extenderju 1.4x, celo AF še tu dobro dela, na 2x ali več pa zmanjka svetlobe....
   0 

iztok @izo 21. Okt 2008, 23:44

na 2x ali več? ali si mogoče probal 3x konverter, hehe?
čist tako, sem probal zadevo z canon ef 2x canoverterejem in začuda padec kvalitete ni tak šfoh, kot se hoče nekje prikazat. seveda, pobere 2 blendi in af (razen če ne uporabiš trik z selotejpom), vendar optično očitno ni tak zmazek zadeva. seveda, ne moreš zadevo nadomestit s pravim 400m objektivom, ampak včasih za prvo silo bi blo najbrž čist uporabno, vsaj po mojih izkušnjah..
   0 

Martin @Bortan 24. Okt 2008, 16:48

Se strinjam...ko sem rekel, da pri 2x zmanjka svetlobe, sem misli na AF! To ne pomeni, da se ne da nič več (manualno) delati, celo s 3x se še da kaj narediti, če je le dovolj svetlobe...pomagamo si seveda lahko tudi z dovolj visokim ISO. Konverter je v mnogih primerih zelo koristen, saj nadomesti kak precej težji objektiv (ali celo več objektivov) je pa dejstvo, da taka optika nekoliko zaostaja za tisto z enakovrednim objektivom. In ne smemo pozabiti, da je dober konverter cenovno že na nivoju normalnih objektivov. Konverter pa lahko ima včasih tudi drugo koristno funkcijo....lahko združuje funkcijo konverterja in hkrati adapterja za objektiv z drugačnim sistemom pritrditve - bajonetom (n. pr. pri Canonu za koriščenje FD objektiva na EF bajonetu ali obratno ali pa navoj Praktikie (M42) za kak bajonetni sistem....).
   0 

Marko Popović @Soulpatch 10. Feb 2009, 02:30

Pozdravljeni,

Odlocam se za nakup Canon EF 70-200 F/4 L USM.
Sem precej nov na foto sceni, vendar pa v prostem casu zelo rad fotografiram.
Zaenkrat imam EOS 400D.

Najveckrat fotografiram pse v naravi, torej vecinoma v gibanju, pa tudi portrete.
Zelo rad pa fotografiram tudi pasje razstave, kjer je vecinoma slaba svetloba. V teh razmerah pa je potrebno narediti dobro fotko tako v gibanju kot tudi "portret".

Zanima me ali bi ta objektiv vsaj do neke mere zadovoljil moja pricakovanja oz. ali bi se izkazal v taksnem nacinu fotografiranja. Morda svetujete kateri drugi objektiv v tem cenovnem razredu?

Prav tako se odlocam za nakup bliskavice, ki je nedvomno potrebna pri slikanju pasjih razstav, zato bi tudi prosil nasvet in usmeritev, saj se odlocam med:

Speedlite 580 EX II
in
Speedlite 430EX II.

Najlepsa hvala za vase odgovore.

Lp, Marko
   0 

Primož Fideršek @piXi 10. Feb 2009, 07:25

sam si lastim 70 200 F4L ter 430ex in bo tole čist dovolj za pasje razstave, če denar ni problem itq go for 2.8 grin
   0 

Simon @partyzan10 10. Feb 2009, 08:11

Tudi sam sem bil v dilemi ko se kupoval objektiv 70-200. Sigmo ali Canon. Sporbal sem Canon 70-200 4L IS in telekonverter 1,4 in sej je dobro obnašala, vendar sem se nakoncu rajše odločil za sigmo ker ima zaslonko 2,8. Hitrost ostrenja je popolnoma enako hitro kot pri canonu, ostrina je že na 2,8 tako da ne obžalujem da sem kupil sigmo. Sigma je zmaga, lahko jo uporabljaš povsod, dvoranski športi, koncerti... Kar se pa tiče IS je dobra stvar pri 200 ali več mm drugače mi ni kaj dosti pomenil.