0   

Andrej @fotokaj 8. Nov 2007, 13:14

Po tistem, ko je Zeiss kot prvi predstavil svojo linijo že uveljavljenih Zeiss MF objektivov z Nikonovim F bajonetom (Zeiss ZF objektivi; http://www.zeiss.com/photo ) in mu je prejšnji teden sledila še Cosina s "svojo" prav tako priznano linijo Voigtlander Nokton in Ultron serijo
( http://www.dpreview.com/news/0711/07110201voigtlander.asp ), je Zeiss danes obelodanil še eno linijo, na voljo za nikonov F bajonet - objektive Zeiss ZF-I.

http://www.zeiss.de/C12567A100537AB9/Contents-Frame/67195A125FA6D5F841256A7800493D25

Zaenkrat tri širokokotnike: 25/2.8, 28/2, 35/2 z jasno napovedjo nadaljnih predstavitev objektivov. Odpornost na pršenje vode, prah, možnost fiksiranja fokusa in zaslonke ... Kul, a?
 0   

iztok @izo 8. Nov 2007, 13:40

ja, kul. čeprav bi jih veliko več prodali za canon mount (po mojem), pa se ne hecam. ok d3 ima svoj potencial, samo je vseeno preveč "cigl" in predrag (vsaj zaenkrat) in preveč v športno fotkanje usmerjen, da bi lastniki le-teh navdušeno posegli po manual objektivi. 5d se mi zdi idealen za takšne zadeve (čeprav se ni branil še manjšega ff fotiča, ki tudi ne rabi ne vem kakšne high tech af tehnike ipd).
enivejs, fajn, da se finomehanika ne "zapusti", samo škoda, da jih nikonaši nimate kam nataknit zaenkrat (kot pravim z redkimi izjemami tistih, ki si lahko privoščijo d3, pa še ti so bolj v drugih vodah, se mi zdi, na crop kameri pa ti širokotniki ipd zgubijo svoj pomen, dobre portretne/makro objektivov pa ima že vsaka znamka v svojem arzenalu).
ok, priznam, malo sm fouš rumenim, hehe. bo ok? biggrin
 0   

Peter @Focus 8. Nov 2007, 14:38

Eni snmatrajo da gre v ozadju za poslovne (finančna tranša) dogovore tako s Nikonom, kakor todi z Sonyem. Začetek te "nove" strategije bi naj bil Zeissov objektiv Vario-Sonar f/2.8-4.8 s 5x zoomom FF vrednosti 24mm-120mm za Sonyjev Cyber-shot DSC-R1, za katerega je bilo zapisamo, da sam bistveno presega vrednost celotnega aparata. Ve pa se, da je v takih primerih potrebno pasivizirati konkurenco (Canon). Če je res šlo za teke dogovore, se lastniki Canonov lahko tolažimo, da so ti dogovori navadno časovno determinirani.
Zeiss je pač Zeiss.
Za steklovino je potrebno ogromno izkušenj in znanj, to ni čip, ki bi se ga dalo "prepisati". Spomnimo se samo izdelovalcev "beneškega stekla" iz otoka Murano, stoletja znanja se ne da kopirati.
Sled zgoraj navedenega sem pri steklovini (naprimer objektivih) tradicionalist in me ne prepričajo neki novi "vzporedni" izdelovalci, ki so "ko bajagi" tako mimogrede osvojili izdelavo objektivov in ostale steklovine.
 0   

iztok @izo 8. Nov 2007, 14:49

spomnimo se egipčanov, piramide se pač ne da "prepisat" v vsako Ajdovščino. je premoderno biggrin
 0   

Peter @Focus 8. Nov 2007, 14:57

izo je napisal/a:
spomnimo se egipčanov, piramide se pač ne da "prepisat" v vsako Ajdovščino. je premoderno biggrin


Čeprav gre za scientistično podmeno se s tabo strinjam.
 0   

Bostjan @Archie 8. Nov 2007, 15:11

izo je napisal/a:
enivejs, fajn, da se finomehanika ne "zapusti", samo škoda, da jih nikonaši nimate kam nataknit zaenkrat (kot pravim z redkimi izjemami tistih, ki si lahko privoščijo d3,


Napačna informacija! Vsi modeli za napredne amaterje in pro roba in sicer D200, D300, D1, D2h, D2x normalno merijo v vseh načinih (spot, centralno, matrično) z manuelnimi objektivi pri odprti zaslonki. Tudi stara i-TTL flešh avtomatika je v celoti podprta.
Tudi D40(x), D70, D80 omogočajo rabo manuelnih objektivov z F bajonetom, le da merjenje svetlobe ne deluje.

Pa naj še kdo reče kej o tem, da nikonaši nimamo ničesar za natikat biggrin!

To bo malo off-topic ampak izo je dal iztočnico, tako da ne morem mimo. Glede športnosti D3 pa nečesa res ne razumem. Ne samo na slo-foto tudi na tujih forumih (rdeče obarvanih) se veliko pojavljajo te zadeve.

5D so kovali in še vedno kujejo v zvezde zaradi 12 MP na FF, odličnega visokega isa in resolucije oziroma detajlov (ok, pa malo manj zaradi hitrosti, AF, merjenja svetlobe, barvne reprodukcije in AWB) in 5D je veljal za odličen portretni studijski in krajinski aparat. Količina detajlov na fotkah je bila pač boljša od APS-C senzorjev. Brez dvoma gre za odličen aparat, ki ga pač v določenih performansih že malo povozil čas. Ni panike.. zagotovo pride naslednik.

Zdej pa Nikon D3, ki ima CMOS, +/- isto MP kot 5D, boljši visok iso, zmore (bolje) tudi vse tisto od prej vključno s tistim v oklepaju, ima 14-bitno hitro procesiranje in izjemen AF ter veliko fps in ga veselo proglašajo kao ...ja to je pa preveč športno oziroma za šport. A mi kdo lahko razloži, kaj mu manjka kot studijskemu, portretnemu ali krajinskemu aparatu. Razen nekoliko večjih dimenzij (grip) in posledično večje teže res ne vem, kaj ga dela toliko različnega od 5D za zgornje namene od 5D, ki pa dejansko ni športnik.

Ali gre pač izključno za to, da pač nima toliko pikslov kot Canon 1Ds in je potem to naenkrat povsem premalo za studijsko delo, portrete, krajinsko fotografijo in naenkrat primerno zgolj za šport? Je pa za studijsko delo primeren res samo počasen aparat s slabim AF modulom? Je problem izhodiščni iso200? Načeloma me ne briga izhodiščni iso (v rangu 50 ali 200), če potegnem več dinamičnega razpona pri manjšem ali enakem šumu in to omogoča izjemen visok iso. Preveč svetlobe.. za minDOF .. so what ..ND filtri gredo do 8x. Ali je mogoče problem v cca 340 g več teže zaradi vgrajenega gripa, ki poveča D3 napram 5D-ju za 8 mm v širino, 44 v višino in 13 v globino? Ja, če imate male šape in hočete mali aparat za lazit okrog, potem si pač kupite Oliya, dva objektiva in ste rešeni ali pa poštenega kompakta.

In pri vsem tem FX format za šport sploh ni najbolj primeren, kar so že precej časa pogruntali pri Canonu s četico Markotov tipa 1D in 1.3x cropom.

Po prihodu D3 je 12 MP na FX senzorju v očeh nekaterih naenkrat nizko resolucijska kamera (primerna le za šport), kot lahko prebiram na tujih forumih, pa ne samo rdečih, kar dosti rumenčkov je, ki so izjemno razočarani s številom MP in pravijo to ni tisto pravo, 16, 20, 24.. ja to bi pa bilo (ampak pol bi pa jamral nad šumom).

Mamiya ZD ima senzor 48 x 36, torej 2x površino FX (FF) in 22 MP (torej 11 MP na FF in manj kot 5D ali D3), podobno je z APTUsovimi digitalni backi, pa veljajo te zadeve kot izjemni studijski, portretni in krajinski aparati. Jasno mi je, je da je za isto velikost fotografije potreben 2x manjši faktor povečave senzorja, ampak to je prednost le pri izjemno velikih printih in nesporno je dejstvo, da z FX (FF) senzorejm 5D ali D3 narediš vsaj pol toliko velik print z enako resolucijo in detajli kot recimo z Mamiyo ZD.

No.. toliko pa o D3 kot o kameri bolj za šport.
 0   

abo01 @abo01 8. Nov 2007, 17:59

Dve možnosti sta, na eni strani cehovski dogovor, na drugi Canonova želja nad monopolom pri dragih objektivih. Edini, ki je tukaj blizu je Sigma, ampak niti približno ni v isti ligi, kot Canon. Kaj je res, pa lahko le ugibamo. Je pa nesporno dejstvo, da ima v tem trenutku Nikon veliko bolje pokrit široki kot z kvalitetnimi objektivi, kot Canon.


Pojdi na:   
Postani Slo-Foto.net član
Zadnje v forumu
Anketa
Kako pogosto uporabljate mobilni telefon za fotografiranje?
Rezultati