0   

Igor @RS6 22. Dec 2008, 00:07

Rabil bi pomoč pri slikanju nočnih posnetkov v analogni fotografiji.
Poslikati moram fotografije brez flasha. Kar pomeni, da mora bit ozadje oz. nebo črno . Na fotki pa se morajo videt te novoletne lučke smile
Kako se to poslika?
Imam canon ae1 z 50mm objektivom. Za zaslonko že vem, da bo najbolj odprta..
Help!

Lepe praznike in srečno novo leto grin
 0   

iztok @izo 22. Dec 2008, 00:29

prvo, kar rabiš je stojalo, potem pa kakšno sprožilo, čeprav lahko nastaviš na samosprožilc, le bulb funkcije ne moreš tako uporabit. verjetno pa bo 30s več kot dovolj, razen če ne gre za kakšen res "počasen" filma, kot naprimer asa 50 in manj.
pa kakšna navodila najdi za fotič, da se prej malo seznaniš z njim, najbrž pri ae modelu zaklop že na baterijo dela, tako da če misliš delat zelo dolge posnetke, zna med ekspozicijo crknit baterija (sploh na mrazu), tako da preveri tudi stanje baterije, imej s sabo rezervo ipd.

evo, pa naštudiraj
http://www.canonfd.com/pdf/ae1.pdf
 0   

Aleš Čadež @AlsCdz 22. Dec 2008, 09:44

tud za blendo ni treba da je čist odprta, še posebi če maš 1.8 objektiv, raj jo mal bolj zapri pa mal čas povečaj. Sej na stojalu ni panike.
 0   

Igor @RS6 22. Dec 2008, 23:41

po 30 sekund fotke? kje naj dobim telih 30sekund sploh? Če je na foki največ 2 sekundi? Bulb vrjanta?
V mojem primeru mora biti nebo črno. ne vse črno =D
Gre se za črno belo fotografijo!

Dajte mi še nekaj prosim pvoedati.. Pridejo slike enake če fotkam z digitalnimi nastavitvami na analognem ?
Slikal bom pa na ISO 400 film !
 0   

Aleš Čadež @AlsCdz 23. Dec 2008, 06:58

Ja teoretično bi slike mogle pri enakih nastavitvah bit enake (ISO, blenda, čas).
 0   

Miha @cedo 23. Dec 2008, 16:16

@RS6,

"nočne" posnetke lahko delaš tudi zvečer, ko še ni popolna tema. Če boš slikal z roke, je 400 film premalo. Nabavi si Fuji Neopan 1600, Ilford Delta 3200 ali Kodak T-max 3200.

S 400 ISO filmom boš moral delat s stojala. Zaslonko zapri vsaj na 5.6, da boš imel več globinske ostrine. Ker bo svetlobe zelo malo, ti svetlomer ne bo več delal, zato poskušaj z različnimi časi (1, 2, 4, 8s itd)

V mojem primeru mora biti nebo črno. ne vse črno =D

Dlje kot osvetljuješ, bolj bo objekt svetel in ne obratno, kot je razbrati iz tvojega posta.

Sicer pa, a niso novoletne lučke (če je že kaj lepote na njih) lepše v barvah?
 0   

Igor @RS6 23. Dec 2008, 20:36

Vem da dlje kot je odprto svetlejše je..
Misllim slikat na stojalu grin

Drugače je pa tole program za šolo smile Zato tudi črnobeli posnetki