0   

skastah @skastah 29. Apr 2010, 17:23

Takole je ... pred časom sem kupil Sigmo 105mm 1:2,8, zdaj pa sem zanjo dokupil še predlečo Raynox DCR 250 ter macro rail. Zadevo sem malce preizkušal in takoj ugotovil, da bo dobro fotko s primerno globinsko ostrino zelo težko narediti.

Tukaj pride na vrsto vprašanje starim mačkom kot so misfits in umix (ter seveda tudi ostalim). Ali fotografije stackate da imate tako izvrstno globinsko ostrino? Meni namreč zmanjka že po enem milimetru, nekatere slike v galeriji pa imajo ostrino za urezat po celi žvirci smile

Poskušal sem z vsemi možnimi blendami pa je najboljši rezultat nekje z f/11, ISO pa imam največkrat 400 ali 800 (sonce/senca).

Ima kdo kakšno malo skrivnost za podeliti z začetnikom in velikim ljubiteljem makro fotografije? Delam kaj narobe? Zanima me tudi ali večkrat slikate iz roke ali s stativom?

Pa še vprašanje glede bliskavice.Verjetno po večini slikate z odbojniki ali makro bliskavicami, pa me zanima kako vam to uspe pri fotografiranju iz roke. Razmišljal sem tudi o dosvetlitvah z malo Fenix baterijsko svetilko s svetilnostjo 230 lumnov. Ali naj sploh poskušam?

Hvala za vse odgovore in se opravičujem, če ste zadevo že večkrat predebatirali. Po iskalniku nisem našel veliko.
 0   

misfits @misfits 29. Apr 2010, 20:26

jaz sem ob uporabi predleč večinoma slikal pri zaslonki f20 (objektiv je šel do f32), nisem stekal fotk.
seveda pri f11 dobiš boljšo ostrino, ampak žal premalo dofa in je treba žrtvovati nekaj ostrine, če hočeš dovolj dofa.
odvisno je tudi kateri aparat uporabljaš, FF ali crop in koliko pixlov imaš, več kot je pixlov, slabše je za ostrino pri zaprtih zaslonkah in je pol včasih bolje narediti malo manjšo povečavo + nekaj izreza.

sem pa skoraj vse velike povečave naredil z uporabo fleša, posledično nisem rabil stativa
 0   

Marko @alessy 29. Apr 2010, 21:10

Tudi sam imam namen nabavit raynoxa DCR 250, pa me zanima ali je bolje nabavt kaj drugega za večje povečave ali je raynox še kar dobra izbira ?
 0   

Tomislav @tomaz_urh 29. Apr 2010, 22:21

raynox 250 je prima zadeva, se je pa treba navadit, predlagam stojalo, če pa iz roke
pa kot pravi predhodnik brez flasha ne gre.....ta pa zamrzne gibanje.
lp
 0   

BubikolRamios @BubikolRamios 30. Apr 2010, 19:08

misfits je napisal/a:
več kot je pixlov, slabše je za ostrino pri zaprtih zaslonkah

A res, kje je kaka bolj obširna razlaga ? Če je res še 100 let ne bom kupil novega aparata confused

Meni (sigma150, dcr 5320) deluje na F22 kar je max, 1/60, makro flash, iso 200 kar je minimum, iz roke.
Predvsem zmanjšaj iso, pa bo takoj boljše.

Globinska ostrina, če noćeš delati full velikega cropa je pa pač taka kot je, kakšno tipalko moraš potem preklonirat in prilepit:
https://www.slo-foto.net/portfolio/BubikolRamios/galerija/64874
tule, npr. je spodnja tipalka prilepljena, oz. originalna, ki je bila out of focus prekrita.
 0   

Janez Kranjski @gmajna 1. Maj 2010, 13:38

BubikolRamios je napisal/a:
misfits je napisal/a:
več kot je pixlov, slabše je za ostrino pri zaprtih zaslonkah

A res, kje je kaka bolj obširna razlaga ? Če je res še 100 let ne bom kupil novega aparata confused

http://www.cambridgeincolour.com/tutorials/diffraction-photography.htm