0   

andyz @andyz 25. Jun 2010, 15:31

Ponavadi pozabim izklopiti IS, ko uporabljam stativ, pa se potem žrem zaradi pozabljivosti.
Sem prebral, da se pri nekaterih objektivih IS avtomatično izklopi, če zazna stativ.
Sedaj me pa zanima, kako je s tem pri Canon EF 24-105 IS L ?
Ima kdo kaj izkušenj na splošno s tem, koliko delujoči IS na stativu skvari fotko?
andyz
 0   

Žiga @thunder_road 25. Jun 2010, 16:02

andyz je napisal/a:
Ponavadi pozabim izklopiti IS, ko uporabljam stativ, pa se potem žrem zaradi pozabljivosti.
Sem prebral, da se pri nekaterih objektivih IS avtomatično izklopi, če zazna stativ.
Sedaj me pa zanima, kako je s tem pri Canon EF 24-105 IS L ?
Ima kdo kaj izkušenj na splošno s tem, koliko delujoči IS na stativu skvari fotko?

Jaz ti lahko povem samo, da 24-105 IS L zazna tripod. Ker je že novejša (tretja) generacija IS.
 0   

Miha @cedo 25. Jun 2010, 17:00

Tudi Panasonic ga zazna. Sicer pa, a ni čar digitala instantni feedback? Že po prvi fotki in "čimpanju" na ekran, si videl, da nekaj ni vredu.
 0   

Peter Podbevšek @s56vpe 26. Jun 2010, 16:06

V čem pa je problem pri istočasni uporabi stabilizacije in stativa?
LP, Peter
 0   

Žiga @thunder_road 26. Jun 2010, 16:44

Zato, ker stabilizacija pri svojem delovanju (iskanju vibracij) lahko povzroči le-te. Če imaš pa fotoaparat na trdi podlagi (stativu, kjerkoli kjer ni tresenja), pa potem dejansko ostanejo samo še [možne] vibracije sistema za stabilizacijo, ki naj bi v končni fazi poslabšale sliko.
 0   

urosm @urosm 26. Jun 2010, 18:17

To je tak ko v dobrih starih časih. Če sovražnika ni, se ga pa nardi.
 0   

Andrej @enageM 26. Jun 2010, 21:19

Kaj pa se zgodi (če se sploh kaj), če pozabiš izklopit IS, ko imaš objektiv na stativu?
 0   

Žiga @thunder_road 26. Jun 2010, 21:35

Če kaj, pol so zablurane malo. Sploh pri daljših časih.
Pravilnik portala: [url]https://www.slo-foto.net/legal-pravila.html[/url]
 0   

Andreas @Andreas 4. Jul 2010, 15:34

Če je IS prižgan se pri povečavi na Live view lepo vidi, da zaradi tistih vibracij slika kar nekako 'leze'. Sami vibracij pa se ne vidi, je amplituda premajhna, frekvenca prevelika... Pri daljših ekspozicijah je seveda posledica tega neostra slika. Sicer pa moj Canon 18-200 IS s 1000d na stativu ni izklopil stabilizacije, čeprav naj bi to opcijo imel... Morda je drugače na 50d s katerim pa tega še nisem preizkusil..
 0   

Erazem @erazem 4. Jul 2010, 16:13

Pametna stabilizacija gor ali dol, jaz jo vedno izklopim, če je foto na stativu. Je bol "ziher" premaknit gumb kot pa doma tuhtat kaj je šlo po zlu.
erazem
 0   

primoz75 @primoz75 4. Jul 2010, 18:30

uh, problem dat gumb za vklop/izklop stabilizacije enostavno na 'off'?
 0   

klemen @soled 5. Jul 2010, 10:04

urosm je napisal/a:
To je tak ko v dobrih starih časih. Če sovražnika ni, se ga pa nardi.

Rofl yes
 0   

balli12 @balli12 9. Dec 2010, 18:40

Hej

Sem nov na forumu, ta ko da ne mi zamerit če to že kje piše....

Primer zunaj normalen dan, svetlo morda celo sonce ura 13, veliko ljudi - amaterskih fotografov mi trdi da je pri taki svetlobi stojalo brezpredmetno da itak je cas nastavljen tako hitro da tega na sliki ne boš opazil.
Jaz pa imam mnenje da če želiš narediti res ostro sliko, mora biti stojalo in IS ugasnjen.
Povejte Vi imam prav ali se motim, je res da pri zunanji svetlobi če je čas nastavljen recimo 250+ ne potrebuješ stojala oz. je vključen IS dovolj!

Hvala
 0   

name1 @name1 10. Dec 2010, 11:13

stojalo potrebuješ, če imaš čase krajše od 1/60 (šolska definicija - vsaj na moji šoli je blo tako:)), jaz v praksi na recimo 24mm se upam z 1/15 slikat in bo slika ostra - seveda, če se motiv ne premika...

drugače pa so časi povezani tudi z uporabljeno goriščnico, na recimo 200mm ne moreš slikat z 1/60 in pričakovat, da boš imel ostro fotografijo (ok, 1 od 50-tih bo mogoče ratala sam to je že sreča)...priporoča se (to je sicer pisalo v eni starejši knjigi o fotografiranju živali, pa se zdele ne spomnem naslova), da če recimo imaš 200mm objektiv potem uporabljaš čase 1/200s ali krajše, če so časi daljši potrebuješ tripod/monopod...

je pa delo z stojalom lažje, če postavljaš sceno, ker tako imaš fotoaparat vedno na istem mestu (recimo v studiju)...zunaj pa stativ uporabljam za arhitekturno in nočno fotografijo ter seveda za HDR...

lahko da učim krivo vero, če jo, naj me kdo popravi grin
May the light shine on you!
 0   

Kris @kris 10. Dec 2010, 14:52

Morš imet pa že parkinsonovo, da ob sončnem vremenu pri 1/250 ne narediš ostre fotke brez stojala. devilish