0 

TopField @TopField 15. Feb 2005, 21:30

Zanima me koliko je cena slik in kje ali kako se da kupiti slike , če so kakšne rastave itd.Recimo da , ta slika ki je fotografija tedna -jutro od Buffala in še kakšna mi pade v oči pa bi jo rad kupil a se to zmeni po privatih ali so v Sloveniji galerije ki prodajajo takšne fotografije, pa če se za to zvrst slik tudi dobi certifikat .
Doma imam dve slike povečane in okvirjene za eno sem dal 100 tisoč sit drugo sem pa dobil za poročno darilo , a se cene gibljejo tam nekje ali več . Na te slike sem nor in jih počasi zbiram . Moja uprašanja so amaterska , in sem tudi sam amater pa rajši uprašam tle na forumu , da mi poveste kako in kaj da se približno znam orenterat .
Hvala
lp Davor
   0 

Uroš Uršej @Lucifix 15. Feb 2005, 21:37

Slo-Foto.net si ne lasti nobene pravice fotografij, ki so na tej strani objavljene.

Zatorej je najbolje, da kontaktiraš avtorja ali v kolikor ne najdeš njegove e-pošte administracijo, ki bo tvoj e-naslov posredovala avtorju (zaradi zaščite zasebnosti ne smemo izdajati e-naslovov naših članov).

Glede cen pa ti bodo ostali več znali povedat.
   0 

chips @chips 15. Feb 2005, 21:38

Za ta dela, katera so objavljena na portalu, je najbolje, da se zmenis privat. Poslji uporabniku zasebno sporocilo z vprasanjem, ce proda fotko in koliko bi rad imel za njo.
Z prodajo ostalih fotk, katere so razstavljene v galerijah, pa nevem tocno kako to gre. Ce je prodajna razstava je moznost delo tudi kupiti, ce je pa samo razstava, pa nevem kako je to. Najbolje, da vprasas kustosa v galeriji.
   0 

slowenien @slowenien 15. Feb 2005, 22:47

V vsakem primeru ti je najbolse avtorja kontaktirat pa bilokje kupujes prvo kot prvo je pri avtorju nizja cena da se kr pozna drugo je ves da si orginal dobil itd v galerije in na razne razstave se hodi samo gledat in info zbirat ..........razn ce si kaki japij pol ne recem nic :fredy:
   0 

Peter Bernik @Noob 15. Feb 2005, 22:57

Ni problema Davor, msg me. :mrgreen: :fredy: