0   

TadejZ @TadejZ 7. Okt 2012, 11:21

Zanima me, če ima mogoče kdo kakšen dober nasvet za fine nastavitve za "picture control". Že nekaj časa se ukvarjam z snemanje z DSLR aparatom in vedno sem v dilemi za te nastavitve. Je res, da se pri vsaki drugačni lokaciji spremeni picture contro in so drugačne nastavitve, vendar me zanima na kaj morem paziti. Včasih ne dobim dovolj jasnega posnetka in se vidi šum. Hvala za nasvet...

 0   

Uroš Miklavčič @Ulrich 7. Okt 2012, 13:52

Pusti vse na nuli, morda kakšen sharpening malo na gor. Nastavi pravilno belino. Vse ostalo bo postprodukcija (color correction).
blog: [url=http://blog.miklavcic.si]blog.miklavcic.si[/url] | twitter: [url=http://twitter.com/uros_m]@uros_m[/url] | galerija: [url=https://www.slo-foto.net/portfolio/Ulrich]SloFoto[/url] | podjetje:[url=http://miklavcic.si] miklavcic.si[/url]
 0   

Jernej Lasič @Sviri 7. Okt 2012, 16:50

enkrat sem bral da je za snemanje z dslr-ji najbolje dati kontrast in sharpness na nula, saj se tako dobi največ informacij iz senzorja, katere potem v postprodukciji sami bolje reguliramo kot kompresija v aparatu.

imam pa minimalno izkušenj s snemanjem, tako da naj kdo drug potrdi mojo trditev.
Krotim fotone. Kako? Poglej na [url=www.foto-lasic.com]www.foto-lasic.com[/url]
 0   

TadejZ @TadejZ 7. Okt 2012, 18:16

Evo sem dobil en dober odgovor...

Sharpness se zmanjšuje zaradi odpravljanja moira efekta, pa tudi v postprodukciji se lahko malenkost "ostri" in končni izdelek v veliki večini primerov izgleda boljše.
Za več poišči na vimeo/youtube dslr sharpness, tudi philip bloom in vincent laforet imata razne teste in tutoriale.

Kontrast:
Cilj je dobiti čimbolj flat sliko, torej čimvečji dinamični obseg, kar je mogoče z zmanjševanjem kontrasta in posebnimi profili (technicolor cinestyle).
V montaži imamo tako več svobode.

Saturation:
Podobno kot pri kontrastu, izogibamo se nasičenim barvam.


Pojdi na:   
Postani Slo-Foto.net član
Zadnje v forumu
Anketa
Kako pogosto uporabljate mobilni telefon za fotografiranje?
Rezultati