0   

Urška Pirjevec @Buenno_ 3. Nov 2012, 15:45

Torej, ker ob fiksni 50tici potrebujem še dodaten objektiv se odločam med tema dvema.
Prvi je seveda tisti običen, ki pride skorajda povsod v kompletu, drugi pa 17-85 IS USM.
Zanima me torej katerega bolj priporočate....
 0   

ant-dj @ant-dj 3. Nov 2012, 16:06

Drugi se rad kvari, pa tudi kvaliteta je na istem nivoju kot kit, zato raje kit z IS.
 0   

porkoja @porkoja 3. Nov 2012, 17:38

Jaz navijam za 17-85 IS USM. Vsaj za moje pojme je precej boljši tako od 18-55mm brez IS-a kot tudi od 18-55mm IS.
17-85mm je hitrejši v ostrenju in nima tolikšnih težav s točnostjo ostrenja kakor jih ima 18-55mm.
Ostrenje je zaradi USM motorja nekoliko tišje. Fotografije bi rekel, da so vendarle ostrejše kakor pri 18-55mm. Glede kontrasta ni velikih razlik, vsaj jaz jih nisem opazil pa tudi nisem vajen pipetkati. Je pa res, da 17-85mm pri širokem kotu nekoliko vinjetira (ampak tudi 17-55mm f2.8 IS USM to počne).
Meni je sploh to razmerje 17-85mm všeč. 17mm se napram 18mm kar občutno pozna, ko ti pa pri 55mm že zmanjka maneverskega prostora za približevanje, gre pa 17-85mm še kar naprej.
17-85mm sem imel na izposoji več vikendov in mi je super objektiv. Kadar sem prodajal svoje rabljene bodyje, sem kupil in poleg priložil vedno ta objektiv, saj za to ceno, nekomu, ki se hoče spoznati z dSLR svetom in noče preveč investirati, nudi kar veliko.
 0   

Tibor Tomšič @sid911 3. Nov 2012, 18:55

Če je velikost/teža pomembna, potem 18-55 IS, če vsestranskost, potem 17-85.

P.S. Kaj pa kakšen Tamron 17-50 2.8?
 0   

Urška Pirjevec @Buenno_ 3. Nov 2012, 19:24

Hvala za dosedanje odgovore (;

Tudi Tamron seveda lahko, čeprav bi vseeno raje malo podaljšala od 50tice naprej ker imam že fiksno 50ko in malo več verjetno ne bi škodilo (: Ampak če je pa seveda glede drugega boljši bi se tudi Tamronom lahko zadovoljili smile
 0   

Tibor Tomšič @sid911 3. Nov 2012, 19:31

No, če je temu tako, bi morda lahko tudi kakšen Canon 18-135 v poštev prišel. Razlika med 50 in 135 je vsekakor bolj opazna od razlike med 50 in 85...
 0   

Urška Pirjevec @Buenno_ 3. Nov 2012, 20:21

Bom še malo premislila....
Pa mogoče še kakšen nasvet na kaj bit pozoren pri kupovanju rabljenih objektivov?
 0   

Tibor Tomšič @sid911 4. Nov 2012, 12:50

Prvo kot prvo mora biti objektiv v dobrem stanju (brez pretirano razmajanih delov). Obročka za zoom in fokus morata delovati gladko (ampak ne pregladko). Preveri tudi zaslonko, če dela kot treba (EOS-i imajo prikladen gumb za to). Leče objektiva morajo biti brez (prevelikih) prask, notranjost pa brez prahu. Splača se tudi preveriti slike posnete z objektivom - če so slike enakomerno ostre,...

Skoraj bi pozabil: autofokus mora tudi delovati brezhibno (brez zatikanj).
 0   

Urška Pirjevec @Buenno_ 4. Nov 2012, 13:22

Najlepša hvala! (: