0   

andrazh @andrazh 4. Apr 2013, 17:16

Imam vec objektivov katerih goriscnice se mi pokrivajo zato jih bom prodal.

Zanima me kaksne metode uporabljate, da se lepo vidi kateri je boljsi?

Izbiram med 18-70 in 18-135, ter med sigma 70-200 2.8(2005 non makro verzija) in Nikkor 80-200 2.8.

Nebi rad prodal potem pa obzaloval, zato bi rad prej dodobra pretehtal.

Me pa zanima koliko je sploh realna vrednost teh zadevc?
 0   

reklamar @reklamar 15. Apr 2013, 10:32

Ne vem, kaj izbiraš - verjetno to pomeni, da vse te imaš?
Če že, potem je za obdržati Nikkor 80-200, če je to AFS.
V nasprotnem se najprej vprašaj, za kaj objektiv potrebuješ in potem razmisli o obdržanju Sigme, če ima HSM, sicer ne.
Glede drugih dveh obstaja kar nekaj testov, najboljša pa je tvoja uporabniška izkušnja, na podlagi katere se tudi lahko odločiš.

LP P
 0   

andrazh @andrazh 15. Apr 2013, 11:09

Ja te objektive si lastim.

Sigma je tale verzija:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/13761208/DSC_0058.jpg

Nikon je pa tale:
http://advertising.nikon.ca/images/factory/lenses/80-200AFS.jpg
 0   

reklamar @reklamar 15. Apr 2013, 11:14

Če rabiš za sport, oba preizkusi v praksi in se potem odloči. Morda bo Sigma hitrejša. Če ne rabiš za šport, obdrži Nikona.
 0   

andrazh @andrazh 15. Apr 2013, 11:24

Kar sem do sedaj opazil. Nikon hitreje fokusira in hitreje dobi fokus. Sigma je tisja. Sigma nima nic CA, nikon ima.

Kako pa bi testiral ostrino? Pri tem pa nimam konkretne primerjave.

In pa koliko bi dobil za posamezen objektiv? Ker za malo razliko mogoce ne bi "dal" veliko denarja.
 0   

reklamar @reklamar 15. Apr 2013, 11:34

Po mojem je Nikon več vreden. Čeprav je glasnejši, bi ga jaz obdržal. Ostrine ti ni potrebno kontrolirati, razen če ni kaj v redu s katerim. Cene si boš moral sam pogledati.

LP
 0   

Žiga Šparemblek @ZiZa 15. Apr 2013, 12:57

kako testiraš? fotkaš neki kar fotkaš in tist objektiv, ki ti naredi boljšo fotko je boljši... simple logika. nevem zakaj bi rabu dat papir s črticami na mizo pa na stativ fotič pa pod 45° kotom fotkat ene črtice in gledat kater ima front/back focus itd...
[url]http://photoziga.blogspot.com/[/url]
Remove the front cover from the lens before photographing!
 0   

skorpijoncek66 @skorpijoncek66 15. Apr 2013, 15:09

Ni ravno tako enostavno... izberi si bližnji in daljni motiv, fotoaprat na stativ, menjaš zaslonke in objektiv ter primerjaš.
 0   

Aleš @lial 15. Apr 2013, 16:33

Kako jaz primerjam objektive:

- izberem nekoliko bolj oddaljen objekt (20, 30 m) s kakšnim napisom, nalepko, ali pa kar prometni znak, pomembno je, da je kontrasten in ima v originalu ostre prehode.
- naredim tri posnetke s prvim objektivom pri zaslonkah 4, 5.6 in 8 (včasih še četrto pri 11)
- z drugim objektivom takoj za tem ponovim posnetke pri enakih parametrih (goriščnica, zaslonka, ISO)
- posnete fotografije povečam v programu na vsaj 300% in primerjam prehode kontrastov na posnetku

Ta sistem mi zadošča, lahko pa, da bi bil kakšen drug boljši.