0   

Klemen @Markusa 12. Apr 2007, 18:53

Pozdravljeni!
Imam problem.
V soboto moram slikati na tekaški tekmi, a nikoli mi do zdaj niso uspele dobre fotografije tekačev,tako da vas naprošam,če mi lahko poveste malo podatke o času,ISO in F-ju!
Prosim,ker bi se rad tokrat izkazal z dobrimi fotografijami.

P.S. vedno so slike meglene,niso čiste,... fotoaparat-SAMSUNG PRO 815

HVALA
 0   

rok @Just_me 12. Apr 2007, 20:03

dj hitrost zaklopa tako da bo čim krajši in da bo slika še vedno dovolj svetla po potrebi povečaj iso. aparata ne poznam a če ima točkovno ostrenje ga postavi in namiri da ti izostri neko točko blizu kjer bo pritekel tekač in mislim da bo slika jasna saj jaz tako delam kadar fotografiram premikajoče se predmete oz osebe....
LP
 0   

iztok @izo 12. Apr 2007, 20:05

spet bom pameten, pa vendar, za resno fotkanje športa kompakt ni. sej ti novi so malce boljši glede odziva ipd, vendar še vedno daleč zadaj za dslr-ji, sploh ta boljšimi.
največji problem se mi zdi shutter lag (čas, ki poteče med tem ko stisneš knof in fotič dejansko nardi posnetek) in pa počasni lai nezanesljivo fokusiranje, sploh na hitrih objektih.
da ne bom prevelik pesemist, se tudi z kompaktom daj kaj nardit, samo je treba na kakšne finte računat. že pravilno držanej fotiča, recimo, če fotkaš iz ene roke in vmes gledaš na lcd pol metra stran, imaš precej slabo umirjeno kamero, še sploh če si bolj med "tresočimi" (med te tudi sam spadam, se mi zdi). torej, kamero prijet z dvemi rokami in gledaj skozi okular, ne lcd.
če ima fotič precej lag-a, omenjenmega prej, si lahko pomagaš tako, da recimo prej naciljaš predmet, ki je na isti dolžini kot športnik in zakleneš fokus (pol pritisnjen knof) in tako čakaš, da pride športnik mimo in ko ga imaš v kadr, stisneš do konca, na tak način je lag precej manjši, recimo. malce fulan fokus pr kompaktih ponavadi ni tak problem, saj imajo velik dof (globinska ostrina).
itd..
 0   

rok @Just_me 12. Apr 2007, 20:05

aja na več točkovno ostrenje moraš dati zato ker če postiš na ostrenju celotne slike bo procesor poiskal najbolj kontrastno razliko med dvema barvama in bo tam izostril še bolje je če imaš več točkovno ostrenje !!!
LP
 0   

Uroš Uršej @Lucifix 12. Apr 2007, 23:00

https://www.slo-foto.net/reviews-48.html

Lp
 0   

Hakan @Hakan 12. Apr 2007, 23:03

ač priporočam da počasneje od 1/500 ne greš. Zaslonko mej 2.8 ali kolikor imaš lahko najmanj oz. največ.
Potem pa bo prišel iso kar visok. thumbsup
 0   

heroj @heroj 13. Apr 2007, 09:52

V kakšnih dvoranah je včasih velika težava tudi s svetlobo. Zato je nujen RAW ter potem naknadna korekcija.
 0   

rok @Just_me 13. Apr 2007, 10:56

mislim da je izo vse skupaj dovolj dobro razložil in da dodatni komenatarji niso potrebni
 0   

Hakan @Hakan 13. Apr 2007, 11:11

Just_me je napisal/a:
mislim da je izo vse skupaj dovolj dobro razložil in da dodatni komenatarji niso potrebni

lol devilish
In zakaj nebi bilo dodatnih komentarjev.
Je dobro razložil, se strinjam.
omg

Drugače glede raw je pa tako.
Če imaš dovolj prostora ti škodilo nebo. Tako da to sam veš grin thumbsup