0   

Mitja @sirij 8. Maj 2007, 18:06

Pozdravljeni.
Sem še popoln začetnik v DSLR svetu. Ker v bližnji prihodnosti mislim nabaviti DSLR, me zanima, kakšno dodatno opremo moram obvezno zraven kupiti, da bom fotoaparat sploh lahkou porabljal ( verjetno kakšno kablovje, baterije, ipd.).
Mitja
 0   

Miran @Miran 8. Maj 2007, 18:27

Kablovje in baterije so že v paketu skupaj z fotoaparatom, definitivno pa rabiš objektiv, ker brez tega ne moraš fotografirat z DSLR! So še pa pol ostale dodatne stvari kot je stativ, razni filtri,.....Odvisno kaj boš fotkal in kako zahteven si glede fotografije.
 0   

Peter Zakrajšek @FotoPritisk 8. Maj 2007, 18:27

za samo uporabo aparata ne potrebuješ nobene dodatne opreme, poleg veliko dela domišlije in še enkrat del apotrebuješ dva objektiva in fleš.

Čes kakšnoleto boš pa sam ugotovil kaj ti najbolj ustreza in v kero smer gre tvoja fotografija.

Za čisti začetek bi ti priporočal slr srednjega razreda in objektiv 18 55 ali nekaj podobnega. kar je kablovja je priporočliv kabel za sprožilo in mogoče za fleš ampak ni nujno.

pa veliko užitkov in neprespanih noči ob iskanju motivov

LP F
 0   

Mitja @sirij 8. Maj 2007, 18:41

Hvala za odgovore. Kupil bom Pentax K100d z objektivom, pozneje pa še Zenitarja.
To me še zanima: ali je v paketu tudi kakšna spominska kartica ali jo je potrebno posebej kupiti.
 0   

Aleksander @discom 8. Maj 2007, 22:38

sirij je napisal/a:
...To me še zanima: ali je v paketu tudi kakšna spominska kartica ali jo je potrebno posebej kupiti.

To je odvisno od paketa,ki ga izbereš.Nekje prodajalci poleg objektiva ponujajo tudi spominske kartice,torbice...

Glede na tvoja vprašanja,najbrž nisi samo začetnik v DSLR.....
Predlagam nakup kakšne knjige o digitalni fotografiji.

thumbsup
But that´s just my opinion...

Nobody Is Perfect , I´m Nobody
 0   

Mitja @sirij 9. Maj 2007, 16:18

OK, hvala, bom probal nekaj poiskati.
 0   

Mitja @sirij 6. Avg 2007, 14:20

Še eno (mogoče malce neumno) vprašanje. Ali je zraven v kitu tudi pokrovček za objektiv ali je tudi to potrebno posebej kupiti?
Mitja
 0   

Nejc @Eagle 6. Avg 2007, 14:30

laugh
da, tudi pokrovček že ponujajo zraven in to zelo poceni!

 0   

Aleksander @aleks_oni 6. Avg 2007, 14:35

najbolje, da greš v štacuno in vprašaš kaj in kako...pa itak moreš dobit vse zraven (kar je osnovno) thumbsup
 0   

Žiga Šparemblek @ZiZa 6. Avg 2007, 16:13

jap... prva investicija: knjiga o fotografiji grin
[url]http://photoziga.blogspot.com/[/url]
Remove the front cover from the lens before photographing!
 0   

Aleksander @discom 6. Avg 2007, 19:54

ZiZa thumbsup grin ....deal

Fotografirajmo digitalno.
Dobra izbira za začetek ,7 € za knjigo se mi ne zdi pretiran strošek.

http://pasadena.si/knjigarna/?id=42353

http://pasadena.si/knjigarna/?id=42354

thumbsup
But that´s just my opinion...

Nobody Is Perfect , I´m Nobody
 0   

Mitja @sirij 7. Avg 2007, 13:57

OK, hvala za nasvet. Očitno bom res moral kupiti še knjigo.
Ta knjiga, Fotografiranje digitalno, je namenjena fotografiranju z dslr-jem ali na splošno obravnava fotografijo?
CS; MItja
 0   

Aleksander @discom 7. Avg 2007, 15:51

To sta dve knjige... upset ,zato tudi dva linka.avtor : Nikolaj Pečenko
Že ime pove:fotografirajmo digitalno.Se pravi,da se osredotoča na digitalno fotografijo.Ker funkcije,pojmi in delovanje sta podobna pri kompaktih kot pri DSLR ,samo da je pri DSLR posledično zaradi kvalitete zraven več stvari (menjavanje objektivov,dodajanje filtrov,kasnejša obdelava slik na računalniku....)

V prvi knjigi imaš najprej čiste osnove,od izbire fotoaparata,do zgradbe fotoaparata,vrste fotoaparatov.
Potem imaš fotografske pojme (osvetlitev,zaslonka,ostrina,šum....)
Potem so na vrsti prvi fotografski koraki,osnovne nastavitve,napredne nastavitve....

V drugi knjigi pa imaš nadaljevanje malih skrivnosti dobre fotografije (motiv,kompozicija,barve...).Potem različne vrste fotografiranja (glede na lokacijo),arhiviranje fotografij,vzdrževanje fotoaparata,najpogostejše napake in kako jih odpraviti.Koristni pripomočki (kartice,leče,filtri...)

Knjigi sta napisani "po domače",tako da jih lahko razume vsak,tudi tisti,ki še niso doma v digitalni fotografiji.Ker je dobro spoznati kaj več pri fotografiranju kot samo nekatere funkcije in gumbe na kupljenem fotoaparatu.Zna kdaj prav priti.
Seveda obstajajo še druge knjige,ki so primerne za spoznavanja sveta v digitalni fotografiji.Omenil sem pač ti dve,ker se mi zdita razumlivi in ne pretirano dragi.

thumbsup
But that´s just my opinion...

Nobody Is Perfect , I´m Nobody
 0   

Simke @Simke 5. Jan 2009, 18:16

ne vem če sem tole spada samo me zanima kaj rabiš da sprožiš fleš par m stran ...Recmo da ga imaš nekje na stativu ...

Predvidevam da je to na kako wireles varianto...ali pač ne ?
 0   

Žiga Šparemblek @ZiZa 5. Jan 2009, 18:34

triger. maš variato tud da prožiš preko kabla, ki je raztegljiv
[url]http://photoziga.blogspot.com/[/url]
Remove the front cover from the lens before photographing!