Z uporabo modelčkov in optične prevare do profesionalnih učinkov

Filmar Vashi Nedomansky se je med snemanjem nizko proračunskega celovečernega filma The Grind znašel pred težavo in sicer kako čim ceneje posneti v iraški puščavi parkiranega Humveeja.

Zaradi omejenega proračuna si seveda niso mogli privoščiti ne pravega vozila, niti poti v Irak. Težavo je Nedomansky rešil na zelo preprost način – iraško puščavo so zamenjale sipine v bližini Los Angelesa (kjer so snemali film), pravega Humveeja pa je nadomestil modelček v razmerju 1:18. Za dosego realističnega videza je avtor uporabil tako imenovano tehniko „prisiljene perspektive“ (forced perspetive), ki jo filmarji s pridom uporabljajo že dolga leta. Za snemanje je uporabil kamero Panasonic HVX 170 (1/3 tipalo), pri čemer je nastavil najkrajšo možno goriščnico (cca. 28mm) in zaslonko zaprl na f/11. S temi nastavitvam je Nedomansky dobil veliko globinsko ostrino, saj je bilo vse od približno 30 centimetrov pred kamero pa do neskončnosti v fokusu. Modelček je postavil okrog 60 centimetrov, igralce pa približno 12 metrov pred kamero. Rezultat je osupljivo realističen in to brez uporabe računalniških učinkov.



Na podoben način si je pomagal tudi Steven Spielberg pri snemanju filma Bližnja srečanja tretje vrste. Za snemanje so izdelali šestmetrsko maketo ladje in jo postavili v puščavo Mojave.



Več o snemanju te scene in sploh filma pa si lahko preberete na avtorjevem blogu.

via: imaging-resource.com

Sorodne novice
Komentarji
Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki.